“Schat, smeer jij m´n rug nog even in..” ![]()
Vanaf het strand van Iquique: Allerbeste wensen voor 2009!!
Elfstedentocht??!
Chili Posted on do, januari 01, 2009 23:20:20- Reacties(1) https://www.suenos.nl/?p=64
- Delen
“Schat, smeer jij m´n rug nog even in..” ![]()
Vanaf het strand van Iquique: Allerbeste wensen voor 2009!!
Ook jullie het beste toegewenst voor 2009.
Ondanks de vooruitzichten voor de korte termijn: niet slecht genoeg voor een 11-stedentocht.